Vozy budou v pracovní dny jezdit spolu s řídícím vozem „Sysel“ řady Bfhpvee (po adaptaci pro přípražskou dopravu asi ABfhpvee) na jedné straně a elektrickou lokomotivou řady 163 na straně druhé na osobních vlacích do Kralup nad Vltavou a Berouna. Jejich nasazením do provozu tak definitivně zmizí z provozu staré „panťáky“ řady 451/452. O víkendech budou nasazovány na sezónní vlaky Posázavského Pacifiku, tedy na trati z Prahy do Čerčan údolím Vltavy a Sázavy, kde podstatným způsobem zvýší komfort cestování.
Součástí modernizace bude dosazení nových sedaček, dosazení vakuového wc, zásuvek 230V, wifi připojení k internetu, nebo třeba držáky na kola a otevírání dveří pomocí tlačítek, naopak klimatizace se i přes rozsáhlou modernizaci ve vozech nedočkáte.
Loni v únoru vyhlásil národní dopravce České dráhy výběrové řízení na modernizaci dvanácti patrových vagónů řady Bmto s předpokládanou cenou 10 milionů za kus, výsledná částka se oproti očekávání snížila na 8,5 milionů korun za jeden vůz při celkové ceně zakázky 102milionů Kč. Společnost Pars Nova patří pod skupinu Škoda Transportation a v minulosti přestavovala kupříkladu motorové vozy řady 810 na jednotky Regionova, nebo toho času modernizuje velkoprostorové vagóny Bp na řadu Bdpee, se kterou se podle aktuálních informací setkáme na rychlících Praha-Benešov-České Budějovice v srpnu letošního roku.
http://buyventolin.eu/ - buy ventolin http://cialispills.trade/ - order cialis no prescription http://diclofenacsodium.ru/ - diclofenac http://cheaplevitra.cricket/ - purchase levitra in upland calif http://buy-celebrex.cricket/ - celebrex mg http://phenergan-dm.ru/ - phenergan http://buyclomid.eu/ - buy clomid online
kosta piller piller läkemedel http://generiskutanresept.top/provera/
alternativ piller generisk piller http://generiskutanresept.top/prilosec/