TIC bylo hodnoceno z pohledu běžného zákazníka, který se přišel informovat. Každé TIC bylo celkově ohodnoceno tzv. indexem, jež nabývá hodnoty 0%-100% a vyjadřuje kvalitu obsluhy TIC (čím vyšší hodnocení, tím lepší). Všechny hodnocené otázky nabývají hodnot 0 až 2 („ano“ = 2 body, „ne“ = 0 bodů; v případě škály je to pak „rozhodně souhlasím“ = 2 body, „spíše souhlasím“ = 1 bod a „spíše nesouhlasím“ a „rozhodně nesouhlasím“ = 0 bodů).
Votické íčko působilo na agenta klidným dojmem, bylo snadno dostupné a označené, vše bylo řádně upraveno a okna čistá. Pozitivně byla hodnocena i orientace v íčku, profesionalita a vystupování zaměstnanců i jejich dress code. Na agenta udělalo dobrý dojem to, že mu byla nabídnuta návštěva hradu Šelmberk, jelikož ostatní hrady a zámky měly v pondělí zavřeno.